No Flash Player :(
Hungarian (formal)English (United Kingdom)

68. nap; 2011.07.20. Szerda

Salerno - Napoli

Reggeli a parkban, ezért ha már ott vagyok, megnézem Elődék küldtek-e e-mail-ben életjelet. Azt írták, holnap találkozhatunk. Tehát MA! Uzsgyi!

De ha már annyian emlegették az Amalfi partokat, lessük meg (a Nápoly - Salerno közti szakasz úgyis unalmas, beépített rész volt). Nos hát... azt kell hogy mondjam, minden eddigi olasz tengerpartot felülírt a látvány! A part sokkal jobban kanyarog mint eddig. A sziklák sokkal meredekebbek, mint eddig. Még talán a tenger is kékebbnek látszik, mint eddig! Viszont, mivel hosszabb útvonalon megyek és délután négyre van megbeszélve a találkozó, oda kell lépnem. A szél némelyik sziklaszirt után azonban ezt nem így gondolja, és úgy rám támad, hogy alig tudom megtartani a gépet. Nem gondoltam, hogy ilyen lassú átlagom lesz. Az ebédszünetet sem tartom, hogy haladjak. Pedig enni kell, hogy legyen energiám!

100 km-t teszek meg aznap mindössze 2 megállóval!!! Folyóügyeim elintézése, némi táplálék elővétele, amit már út közben fogyasztok el. A szél meg egyre erősebb. Mindennek ellenére nagyon izzadok, és az egyik partszakaszon, ahol épp a lángokon verem keresztül (methogy a szárazságok miatt az égő domboldalak szinte mindennapiak). Szerencsére egy pici esőfelhő kicsit segít a tűzoltó-repülőknek és helikoptereknek. Ettől persze én még inkább mocskos leszek. De haladni kell, nem késhetem le a találkozót!

Eme kis szösszeneten gondolkodtam egy kicsit, megosszam-e, mert: A második megálló alkalmával, amikor az út szélén fotóztam, egy magyar autó állt meg mellettem. Gondolom a magyar zászlót nem látták meg a gépemen. De amikor megszólítottam őket, meglepő közönnyel köszöntek vissza. Meséltem ugyan István bácsiról röviden, ki vagyok, honnan jöttem, hová megyek, de mintha menekültek volna tőlem. Vajon azt hitték, pénzt kérnék tőlük?! Nem tudom, tényleg nem értem, ehhez hasonlóval még nem találkoztam. Pedig mosakodtam is rendesen, de hát tanácstalanul ott maradtam egyedül. Pedig már régen hallottam magyar szót, és mindig jól esik egy kis érdeklődés... hát ez ezúttal elmaradt. Lehet azért, hogy egészséges maradjon az egóm?

Vegyes érzelmekkel pattanok újra nyeregbe, de szerencsére a táj hamar eltereli a gondolataimat. Egy kis mászásért cserébe tudok rövidíteni kicsit (azaz elhagyva a partot, a hegyeken keresztül levágom a félsziget csúcsát - s nem megyek Sorrento-ba). Viszont rengeteg finom szeder kerül a pocakomba! Anya, büszke lehetsz rám - bár otthon nem eszem ilyen serényen. A fölfelékben van még egy jó dolog - utána lehet száguldozni lefelé! De kell is haladnom, hiszen egyre közeledik a négy óra!

Származási hely: Italy

Miután elhagytam a félszigetet elkezdődött a "már mindjárt ott vagyok" harc... na meg a széllel is, aki most már csak szemből fújt. Nagy küzdelmek árán aztán beértem Nápolyba. Arra gondoltam, hogy vagy a buszpályaudvar, vagy a vonatállomás lesz a legmegfelelőbb találkozási pont. Ez utóbbit meg is találtam könnyedén (táblák és a gps segítségével). Odaértem.

Megírtam a srácoknak sms-ben, merre vagyok. Aztán vártam. Azonban egyre több "érdekes alak" került az intimszférámba. Átfutott az agyamon az e-mail váltásunk. Ellenőrizzük csak le!

Na igen! Tipikus Tomi! Elnéztem... a holnap találkozunk-ot nem tegnap írták, hanem ma! (ugye érthető:)

Akkor együnk! Csak ne itt. Egy parkot keresek. A harmadik próbálkozás már viszonylag megfelelőnek tűnt, és hát ugyebár az éhség is már nagyon győzködött, hogy ott pihenjek meg. Vacsora után szálláskeresés. Na hát az gyönyörű volt! Csináltam egy hatalmas kört, úgyhogy ugyanoda kerültem vissza. Marad a parkban alvás, hiszen már lassan éjjel 11 óra. Fáradtan és nehezen alszom el, ráadásul minden apró neszre felfigyelek. Angyalok, segítsetek!

Számokban: 127,87km – 9h11' a nyeregben – 13,92 km/h átlag – 51,93 max
(de ebből 27 km a szálláskeresés)

Látogatók száma
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter