No Flash Player :(
Hungarian (formal)English (United Kingdom)

83. nap; 2011.08.04. csütörtök

There are no translations available.

Biograd na Moru - Karlobag

A mai reggel volt talán a legkülönlegesebb az egész túrán. Számomra legalábbis biztosan, de szerintem a srácoknak is. Ugyanis hatalmas zajra ébredtünk. De tényleg, felfoghatatlan erős, folyamatos robajlás, de olyannyira, hogy a hátunk alatt még a talajt is remegni éreztük. Nem ilyennek képzeltem a földrengést...

Kibújva a sátorból egyből ki is derült, hogy ez nem az. Egy hatalmas nagy gépezett volt mellettünk, amely apró darabokra zúzta a sziklákat. Mindezt már kora reggel. Lett is belőle jó korai indulás. Most már tényleg utolsó nap tekerünk a tengerparton. Egy kis kerülővel megyünk ugyan, viszont így kevesebbet fog kelleni másznunk. De ma már azért beletapostunk kicsit, lett is belőle 120 km.

Számokban: 120,70km – 6h240 a nyeregben – 18,12 km/h átlag – 52,42max

Visitors
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter